';
SEGUIM MILLORANT CADA DIA…
sperator2

Gràcies als vostres suggeriments

Aquesta versió 6.1 del motor de reserves està dedicada a tots els nostres clients
Que ens parlen i ens expliquen com millorar:

Gestió massiva de Restriccions de Mín/Màx de nits

Tarifes diferents per Canals i per web amb un clic

Sincronització amb Booking més ràpida

MÉS RÀPID
Sincronització més ràpida!

La sincronització és una eina fonamental per molts hotelers, per això hem treballat per millorar-la…
Si ja funcionava molt bé fins ara… ara és encara més ràpida.
I podeu seguir treballant mentre el procés continua en un segon pla.

TARIFES DIFERENTS A LA VOSTRA PÀGINA WEB I A BOOKING
Per què és important?

En aquesta versió s’incorpora un canvi que us pot ajudar a estalviar les comissions i a generar més reserves directes per telèfon i des de la pàgina web, que consisteix en la possibilitat d’aplicar un lleuger increment a la tarifa que enviem a Booking.

PRODUCTES EXTRA
Més fàcils d’utilitzar

Ara, els vostres clients poden reservar els productes extra amb un sol clic.
S’ha creat una nova opció que permet, si ho desitgeu, afegir automàticament 1 unitat del producte al carretó… sense preguntar als clients ni l’hora i la data.
És una fórmula simplificada per a qui vulgui utilitzar-los de manera senzilla i àgil.

MODIFICACIONS MASSIVES PER A MÍN/MÀX DE NITS
Més control de les vostres polítiques en menys temps!

A l’apartat de Modificacions massives, ara hi trobareu una nova secció des de la qual podreu controlar les polítiques de mínim i màxim de nits.
Aquest nou apartat us ajudarà a gestionar-les de manera més eficient. Podreu modificar-les dia a dia o canviar períodes sencers… en un moment!

S’ha acabat tenir la paritat forçosa de tarifes.

TARIFES DIFERENTS PER A BOOKING I PER A LA PÀGINA WEB? SÍ, GENIAL!
SANCIONS EUROPEES A BOOKING FORCEN EL FINAL DE LA PARITAT DE TARIFES DELS HOTELS.

Abans de parlar d’aquest canvi al motor de reserves, n’esmentem la raó:
Fa uns mesos, primera a França i després a Alemanya, Booking va rebre dues sancions per haver forçat els hotelers a tenir la mateixa tarifa a Booking que a la seva pàgina web.
El raonament és senzill, anava en contra de la competència lliure: és injust haver de vendre els nostres tomàquets al mateix preu a la nostra parada de mercat que en la d’un altre comerciant només perquè aquest segon ens hi obliga.
L’associació espanyola d’hotelers va advertir a Booking, indicant-li que abandonés aquesta pràctica també al nostre país, i el discurs de Booking va canviar des de llavors: ja no ens obliguen a mantenir cap paritat.

INTENTEM CANVIAR LA NOSTRA MANERA DE PENSAR I DE VENDRE

A l’apartat de tarifes trobareu un nou apartat que permet incrementar la tarifa que estem enviant a Booking.
Aquest increment afavorirà que els clients canviïn el seu comportament i contactin amb els hotels per telèfon o reservin des de la vostra pàgina web.

Altres canvis

A més, hem treballat per millorar els petits detalls.
I és que l’excel·lència és la suma dels detalls!
Benvinguts a la v. 6.1 de Dinatur, és gràcies a vosaltres que seguim treballant i millorant cada dia.

CONTACTEU AMB NOSALTRES:

Estem a la vostra completa disposició,

No dubteu en posar-vos en contacte amb nosaltres si teniu una idea que voleu dur a internet!

  • Telèfon: 0034 96 131 4100

  • Adreça : C/ Jaume Roig 1b-2 Rocafort 46111 Valencia

ENVIEU-NOS UN MISSATGE: